Kaip susidaryti vegetarinę dietą?

Vegetariška dieta širdies sveikatai

Ar daržovių dietos yra širdies sveikata?

Meniu Vegetariška dieta 21 — asis amžius — dietų amžius. Labai madinga tapo laikytis įvairių dietų, dažniausiai savo pačių sugalvotų ar išgirstų iš "nusimanančių" draugų. Liaukitės svajoję, jog jeigu savaitę pabadausite, tapsite lieknesni ir gražesni. Grožis — tai gera savijauta, gera savijauta — tai tinkama mityba, tinkama mityba — tai kūnas be antsvorio.

Taip pat žiūrėkite

Ši mūsų siūloma dieta labai tinka neseniai pradėjusiems vegetarišką gyvenimo būdą, kad galėtų pasitikslinti ar nepamiršta vartoti kai kurių produktų bei tiems, kurie nori pradėti sveikai maitintis nevartodami mėsos. Siūlome išmėginti. Šios vegetariškos, vienos sveikiausių dietų pasaulyje pagrindą sudaro pieno produktai ir augalinis maistas. Žmogus valgo tik daržoves, vaisius, javus, prieskonines žoleles, pieną ir visus jo produktus.

vegetariška dieta širdies sveikatai

Šios dietos šalininkai visiškai neatsisako gyvulinio maisto, jie tik nevalgo mėsos, dešrų ir žuvies. Nors dietologai įrodė, jog mėsa ir žuvis nėra absoliučiai būtina mūsų mitybos sudedamoji dalis, mes šiais laikais mėsos ir dešros valgome vegetariška dieta širdies sveikatai daug.

Ši daržovių bei pieno produktų dieta yra ypač sveika, ji padeda išvengti daugelio ligų, būdingų mūsų laikmečiui, t. Jie turi ypač atidžiai sekti ką valgo, nes priešingu atveju jų organizme gali susidaryti vienų ar kitų gyvybiškai svarbių medžiagų trūkumas ir jie gali susirgti. Ši vegetariška dieta tai nėra vien žali lapai ir grūdai.

Sveikata Ir Medicinos Vaizdo: Kaip maitintis, kad širdis išliktų sveika (Lapkritis 2020).

Laikantis šios pieno produktų, vaisių ir daržovių dietos galima vegetariška dieta širdies sveikatai subansuotą ir labai įvairų valgiaraštį. Daržovės: Laikantis šios vegetarinės dietos galima valgyti visas daržoves. Daržovių privalumas yra tas, kad jose gausu vitaminų: vitamino C daugiausiai yra lapinėse daržovėse, vitamino A — morkose, pomidoruose, moliūguose, B grupės vitaminų — bulvėse, ropėse, pupose, špinatuose. Daržoves geriausia valgyti žalias, tačiau taip pat galima jas šutinti ar troškinti, nes šiais būdais gaminami produktai kiek įmanoma išsaugo maisto medžiagas ir vitaminus.

Ankštiniai augalai: Tie, kurie atsisako vartoti mėsą ir jos gaminius, baltymų poreikį turi patenkinti kitais maisto produktais. Ypač daug baltymų hipertenzija 2 1 laipsnio rizikos laipsnis 3 ankštinių augalų vaisiuose, t.

Nuorodos kopijavimas

Daugiausia jų yra sojos pupelėse. Jos jau nuo neatmenamų laikų kinų virtuvėje vartojamos kaip baltymų šaltinis.

vegetariška dieta širdies sveikatai

Pienas ir jo produktai: Pieno produktuose yra žmogaus organizmui svarbių baltymų bei kitų maistinių ir biologiškai aktyvių medžiagų.

Be to, piene yra imuninių medžiagų, vitaminų, gausu kalcio ir kalio druskos. Tačiau reikia žiūrėti, kad pienas, varškė, jogurtas ar sūris nebūtų per daug riebūs, nes didelis cholesterolio kiekis labai neigiamai veikia širdį ir kraujagyslių sistemą.

Dėl šios priežasties reikėtų vengti vartoti sviestą, geriau vartoti augalinius aliejus.

Vegetarizmas - ne visada į sveikatą

Javai: Javai yra baltymų ir angliavandenių šaltinis. Jie yra pagrindinė šios pieno ir daržovių dietos sudedamoji dalis.

vegetariška dieta širdies sveikatai

Laikantis šios dietos reikėtų valgyti rupaus malimo duonos gaminius su sėlenomis, javainių dribsnius ir įvairiausius kitus grūdus. Aliejai ir riebalai: Beveik visi aliejai ir riebalai, išskyrus sviestą ir taukus, yra augaliniai. Naudingiausi aliejai yra linų sėmenų, saulėgrąžų, kukurūzų, kviečių daigų ir usnių.

vegetariška dieta širdies sveikatai

Juose vegetariška dieta širdies sveikatai vitaminų, pvz. Maistui gaminti naudokite šviežią aliejų, nes ilgai jį laikant ar kaitinant atsiranda kenksmingų medžiagų. Taip pat nepamirškite, kad aliejus — koloringas maisto produktas, tad per daug jo vartoti nereikėtų. Sėkmės, mielieji, tinkamai ir sveikai besimaitinant ir linkime Jums gerai jaustis bei atsikratyti keleto nereikalingų kilogramų.

Daugiau straipsnių:.