Širdies ligomis serga vis jaunesni: sveikatą gali išsaugoti žmonos?

Sveikatos širdies desesai

inkstų kraujagyslių hipertenzija hipertenzijos kanopos diagnostika

Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu! Paprastai pulsas matuojamas ramybės padėtyje, sėdint ant kėdės.

STRESAS. Gyvenimas be streso. Kaip išmokti gyventi be streso

Ištieskite dilbius ant lygaus paviršiaus, delnu aukštyn, alkūnę šiek tiek pakeldami. Tada giliai įkvėpkite, iškvėpkite ir giliai įkvėpkite. Tuomet rodomuoju ir viduriniu pirštais švelniai paspauskite veną ir vieną minutę suskaičiuokite pulso ritmus.

hipertenzija ir krūtinės angina kodėl gi ne saldainiai su hipertenzija

Užsirašykite juos. Laikydamiesi aukščiau pateiktų nurodymų, vieną minutę stebėkite savo pulsą, atsisėdę, nurodyta aukščiau. Laikas šiek tiek sportuoti: atsikelkite ir darykite šuoliukus 45 sekundes, tada vėl matuokite savo pulsą, stovėdami vieną minutę.

rytinių vaistų nuo hipertenzijos hipertenzija neįgalumo laipsnis

Užsirašykite rezultatą. Pailsėkite vieną minutę ir vėl 60 sekundžių matuokite pulsą sėdimoje padėtyje.

vaistai nuo hipertenzijos namuose hipertenzijos grėsmė

Taip pat užsirašykite rezultatus. Dabar laikas atlikti matematinius veiksmus: susumuokite tris gautas reikšmes, atimkite iš jų ir tada padalinkite viską iš Rezultatai: Nuo 1 iki 5 — Sveikiname.

Nuorodos kopijavimas

Jūsų širdis sveika. Jūsų gyvensenoje nereikia nieko keisti.

nza ar hipertenzija ar hipertenzija galima gerti gudobelę, o ne tabletes

Nuo 6 iki 10 — Širdies būklė yra gera, tačiau papildomas rūpestis nepakenktų. Ypač, jeigu jūsų rezultatas krypsta link Atkreipkite dėmesį į pagrindines sveikos gyvensenos gaires: subalansuota mityba, sportas, miegas ir ramybė.

Diana Bumelytė

Jei nenorite susirgti širdies liga, turite atlikti tam tikrus gyvensenos pakeitimus: į mitybos racioną įtraukite sveiką maistą ypač tinka lašiša, avižos, uogos, juodasis šokoladas, riešutai, alyvuogių aliejus, raudonasis vynas, žalia sveikatos širdies desesai ir kt.

Nepamirškite sportuoti bent 30 minučių per dieną ir miegokite 7—8 valandas per naktį. Daugiau nei 15 - sveikatos širdies desesai turite pasitarti su gydytoju, nes jums ypač padidėjusi širdie ligų tikimybė.

hipertenzija 1 laipsnio 3 rizikos gydymas hipertenzijos ligos charakteristikos

Gydytojas patars, kaip pagerinti širdies būklę. Rašyti komentarą