Pamirškite ilgas treniruotes: giria 10 minučių strategiją - DELFI Sveikata

Širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės

Atsakymas 3: Tai nėra paprastas atsakymas. Pateiksiu šiuos dalykus ir leisiu jums padaryti savo išvadas. Ir norint gauti išmoką nereikia daug laiko. Širdies gali būti per daug. Yra rimtų įrodymų, kad šimtmečio klube bėgę daugiau kaip maratonų maratonininkai kartais turi randuoto širdies audinio požymių, kurie greičiausiai atsiranda dėl to, kad širdis buvo per aukšta ir per ilga. Sunkus kėlimasis trumpai padidins jūsų širdies susitraukimų dažnį su kiekvienu rinkiniu, poilsio laikotarpiais tarp jų.

Tai primena Nr. Jėgos treniruotės, susijusios su sudėtiniais kėlimais, tokiais kaip nuleidimai ir štangos pritūpimai, įdarbins jūsų pagrindines raumenų grupes ir suteiks jums geriausią smūgį už širdies darbą. Lengvas kėlimas, izoliuota treniruotė ar viršutinės kūno dalies treniruotė greičiausiai nepakels jūsų širdies ritmo tiek, kad būtų labai naudinga širdžiai. Sprinto intervalo treniruotės HIIT yra puikus būdas gauti naudos, paminėtos 3 aukščiau.

Daugybė sunkių bėgimų greičiausiai laikui bėgant bus žalingi. Gražus lengvas bėgimas, tarkim, pusvalandį keturis ar penkis kartus per savaitę, turės neabejotinai teigiamą naudą širdies sveikatai.

Taip pat žiūrėkite

Mano požiūris yra sumaišyti dalykus. Sunkus sudėtinis kėlimas. Lengvas bėgiojimas. Sprinto intervalai gal kartą per savaitę. Retkarčiais sunkus bėgimas. Ir taip toliau.

Autorius: Žmonės. Tik treniruotė turi būti intervalinė, kuomet intensyvus tempas derinamas su lėtu. Anksčiau buvo nemažai kalbama, kad sportuojant vidutiniu intensyvumu, gerai fizinei ir psichinei sveikatai palaikyti reikia minučių per savaitę. Dabar teigiama, kad gali užtekti ir mažiau. Taigi kiek laiko turime praleisti sporto klube ar tiesiog patys mankštintis, kad pasiektume rezultatų?

Pažvelkite į šią diagramą ir pastebėsite, kad visos sporto šakos turi jėgos ir kardio komponentų skirtingu laipsniu. Abu komponentai gali skatinti širdies struktūros ir funkcijos pritaikymą.

Dar visai neseniai žmonės tikėjo, kad ištvermės sportininkai turi didelę ekscentriškai pertvarkytą širdį, o jėgos sportininkai - koncentrinį pertvarkymą.

Tai pernelyg supaprastinta tai, kas nutinka širdžiai. Kai kurie pasipriešinimo sportininkai gali nepatirti koncentrinio pertvarkymo.

širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės ryto bėgiojimas su hipertenzija

Šis manevras sumažina skilvelio sienelės įtampą, kuri priešingu atveju paskatintų adaptyvų skilvelio sienos sustorėjimą. Paprastai jėgos sportininkų širdies sienelės yra storesnės nei sėdimų žmonių, tačiau nebūtinai lyginant su ištvermės sportininkais. Palyginti su ištvermės sportininkais, jėgos sportininkų skilveliai yra mažesni. Apskritai galime sakyti, kad abu sportininkų tipai rodo palankias savo širdies struktūros ir funkcijos adaptacijas, tačiau šios adaptacijos yra nuolatinės.

Tai reiškia, kad ištvermės sportininkų širdies matmenys taip pat yra dėl jų paprastai didesnių treniruočių apimčių.

jėgos treniruotės prieš širdies darbą širdies sveikatai

Šie poveikiai tęsiasi į aortą - indą, kuris gauna kraują iš kairiojo skilvelio. Šių indų skersmuo taip pat yra didesnis abiejų tipų sportininkams, palyginti su sėdimais žmonėmis.

širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės etnomokslas. liaudies vaistai nuo hipertenzijos

Vėlgi, šis skirtumas yra didesnis ištvermės sportininkų. Vienas žodis atsargiai. Jei mankštinatės ar tai būtų jėga, ar ištvermėtikėdamiesi vieną dieną išgirsti, kaip gydytojas skelbia, kad turite sportininko širdį, sutvirtinkite save: turėsite atlikti DAUG pratimų, kad jis būtų rodomas reguliariame ultragarsu. Tai nieko nevadina sportininko širdimi. Mano asmeninė rekomendacija: atlikite abu pratimus.

Nes kiekvienas turi savo padarinius, toli už širdies ribų. Jums reikės ir draudimo nuo ligų, kurios kitu atveju gali pasireikšti senstant. Atsakymas 5: Trumpai tariant, širdies ir intensyvus kondicionavimas.

Netikėta: užtenka labai trumpos treniruotės, kad pasiektume gerų rezultatų

Kaip ir treniruodami raumenis, kad padidintumėte jų jėgą ir arba dydį, jūsų širdis reaguoja į stimulą, kurį jam teikiate širdies ir kraujagyslių mankštos metu. Beats Per Minutekuris savo ruožtu sumažins kraujospūdį ir pan. Jei jūsų tikslas yra tiesiog pagerinti širdies sveikatą ir jėgą, yra daugybė nemokamų programų internete, kurios padės pagerinti jūsų širdies ir kraujagyslių būklę. Tai sakant, aš esu sportininkas ir į viską žvelgiu kitaip.

Treniruodami mus regbio žaidėjus, mūsų jėgos ir kondicionavimo komanda elgiasi su kūnu kaip su visuma, todėl jie nuolat siekia pagerinti mūsų jėgą ar sprogstamąją jėgą, maksimalią jėgą, jėgos ištvermę ir tiek anaerobinį, tiek aerobinį pasirengimą regbis širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės labai anaerobinio pobūdžio turėčiau pridėti.

Nepriklausomai nuo technikos, 3 minutės skiriamos sąnarių ir sausgyslių apšilimo treniruotei. Tai padės išvengti galūnių sąnarių ir sausgyslių sužalojimų.

Rezultatas yra ne tik geresnis sportininkas, bet ir sveikesnis bei funkcionalesnis žmogus. Atsižvelgdamas į tai, siūlyčiau kūną vertinti kaip vienetą ir tobulinti kiekvieną aspektą. Kelkite svorius, užsiimkite širdies ir kraujagyslių mankšta ir tobulinkite visą kūną, o ne sutelkkite dėmesį tik į vieną aspektą.

Kas silpnina Jūsų imuninę sistemą?

Sėkmės ir malonumo. Atsakymas 6: Svorio kėlimas tinkamu tempu pakelta širdimi, jei reiktų rinktis. Tačiau neapsiribosiu tik vienu pratimu, jų yra tiek daug. Priežastis, kodėl pateikiu širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės argumentą, yra ta, kad: Kuo didesni jūsų raumenys.

Kokie raumenys dirba einant

Kuo daugiau jūsų kūno reikės kapiliarų ir arteriolių mažų arterijų! Todėl sukurkite daugiau būdų, kaip kraujas gali būti perduodamas iš širdies širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės plaučių į jūsų galūnes ir šerdį. Tai sukuria stipresnę širdį ir kūną! Atliekant kardio treniruotę tiesiai į viršų bėgimas bėgimo takeliu, irklavimas, elipsės formossukuriamas kūnas, kuris yra tiesus aukštyn ir žemyn, o kaulams mažai reikalingas, laikui bėgant be pasipriešinimo lavinimo, kaulai silpsta ir gali sukelti osteopeniją ir osteoporozę.

širdies sveikatos sprintams - ištvermės treniruotės ultrakainas nuo hipertenzijos

Štai kodėl net ir senatvėje turime ir toliau stiprinti sveiką širdį ir protą : Tikiuosi, kad jums patiks mano atsakymas!