Hipertenzijos gydymas 2 laipsniai, simptomai ir priežastys

Hipertenzija ir blogi įpročiai, Ateina kaip draugai, pasilieka – kaip priešai

Aukšto slėgio pavojus

Blogi įpročiai— natūrali mūsų elgesio dalis Naujų metų pradžia — pats geriausias laikas įsivertinti senus įpročius ir atsikratyti blogųjų. Psichologas Olegas Lapinas teigia, jog norint tą padaryti pirmiausia reikia suprasti, kodėl griebiamės tam tikro įpročio, o jei šis elgesys pradeda labai kenkti mums patiems ar artimiesiems, kreiptis pagalbos į specialistus.

draudžiama valgyti sergant hipertenzija

Ateina kaip draugai, pasilieka — kaip priešai Pasak O. Lapino, psichologai vengia blogo įpročio sąvokos, nes tai, ar įprotis yra vertinamas kaip blogas, priklauso nuo asmeninio kiekvieno įsitikinimo. Psichologų darbas yra padėti priimti save, sumažinti kaltės jausmą, pagelbėti surasti objektyvų bei sąmoningą požiūrį į tai, kas yra daroma.

Mes kalbėjome apie aukšto kraujospūdžio simptomus ir pavojų, bet kaip jį sumažinti?

Nes blogi įpročiai yra pasikartojantys veiksmai, kylantys iš vidinio diskomforto. Pavyzdžiui, jei yra neramu, tuomet gali pasirodyti, kad nagų kramtymas suteikia ramybės. Į šį veiksmą iš pradžių žiūrima kaip į netikėtą išsigelbėjimą.

gintaro rūgšties vartojimas hipertenzijai gydyti

Jis savivertės neliečia, nesukelia vidinės graužaties. Tačiau po kurio laiko imama pastebėti, kad toks veiksmas tampa savitiksliu.

Lapinas pastebi, kad, gimęs gana nekaltai, po truputį kiekvienas žalingas veiksmas tampa asmeniniu šeimininku, ima užvaldyti, o galimybė jį kontroliuoti — mažėja.

Bendra informacija

Taip pradeda svyruoti savivertė: nors teigiame, kad esame stiprūs, viską kontroliuojame, bet, galų gale, pastebime — savęs apgauti nebepavyksta. Staiga, nėra hipertenzija ir blogi įpročiai — imame blaškytis, tampa neramu.

Pradedate suprasti, kad būtina padaryti tai, kas tapo įpročiu.

hipertenzija baigiasi insultu

Taip gali pradėti formuotis savęs nuvertinimas, prie kurio prisideda ir aplinkiniai, ragindami liautis kramtyti nagus, tuoj pat numesti svorio. Kelias sunkus, bet įveikiamas Pasak psichologo, blogi įpročiai — natūrali mūsų elgesio dalis, kuriai pasipriešinti dar niekam nepavyko.

Kodėl vis dar kenkiu pats sau, nors žinau, jog tai daryti yra negerai? Šioje parodoje eksponuojami įvairūs grafiniai elementai: pašto ženkliukai, piešinėliai ant cigarečių pakelių, gatvės plakatai… Daugiau nei grafinių objektų yra eksponuojama šioje parodoje tam, jog žmogus pamatytų, jog meniniai vaizdai išties gali ir privalo kalbėti žmogui apie tai, ką jis daro ne taip ir ką turėtų keisti. Šios parodos tikslas — skatinti žmones labiau susimąstyti apie tai, kaip kasdieniniai įpročiai lemia jų sveikatą. Eksponuojami grafikos darbai, kurie yra išlikę iš XX a.

Pašnekovas tvirtina — kova naudos neduoda, nes įpročiai linkę atsinaujinti. Todėl pirmiausia reikėtų suprasti, kodėl renkamės blogus įpročius ir ką tai mums duoda, o tada po truputį juos keisti. Puikus laikas tam — naujų metų pradžia, kuomet ir aplinka, ir kiti žmonės motyvuoja keistis ir tapti geresniems.

  • Ar paveikslėliai gali priversti žmogų susimąstyti apie jo blogus įpročius? – nightshiftc.lt
  • Atsipalaiduokite: blogi įpročiai – ne visuomet blogai | nightshiftc.lt

Pradeda sportuoti, atsiranda nauji santykiai, kuriamos šeimos. Paklaustas, ar lengva pastebėti, kodėl pasirinkome vienokį ar kitokį blogą įprotį, ir ką juo kompensuojame, O. Lapinas nuramina — tai padaryti įmanoma. Jis tampa būtinu, be jo kyla irzlumas, stresas.

Geras sprendimas — hipertenzija ir blogi įpročiai, kada blogo įpročio nereikia, prisiminti, ką tuo metu veikėme, kai jo nesigriebėme. Vis dėlto psichologas atviras — jei įprotis išties žalingas, itin kenkia tiek pačiam žmogui, tiek aplinkiniams, jo atsikratymo kelias yra ilgas ir vingiuotas.

Kodėl sunku atsikratyti blogų įpročių ir kaip jie veikia mūsų sveikatą?

Jei blogų įpročių būtų lengva atsikratyti, jų taip nevadintume. Taip pat skaitykite:.