10. 000 tūkstančių žingsnių per dieną…

Greitas ėjimas dėl hipertenzijos

Nepatikėsite, koks yra efektyviausias būdas suliesėti!

valgyti Viduržemio jūros dietą širdies sveikata 2-ojo laipsnio hipertenzija, ką tai reiškia

Ėjimas Gražina Vasiliauskienė Alfa. Ir vis dėlto turbūt nežinojote, kad tai — pats veiksmingiausias liesėjimo būdas.

Idealizuojamas nepelnytai: gydytojas Urbonas papasakojo, kada motinos pienas gali net pakenkti   Seniai žinomas faktas, jog vaikščiojimas padeda išsaugoti sveikatą ir prailgina gyvenimą. Jei vaikščiojimui per savaitę skiriate bent dvi valandas, sumažinate ankstyvos mirties riziką. Be to, vaikščiojant gerėja kognityviniai gebėjimai, nuotaika ir psichologinė savijauta. Nors dauguma tyrimų analizavo tik vaikščiojimo poveikį įvairiems sveikatos aspektas ar aiškinosi, kiek laiko derėtų skirti vaikščiojimui, norint džiaugtis šios veiklos teikiamais privalumais, ilgalaikiam vaikščiojimo poveikiui priklausomai nuo jo greičio dėmesio skirta nepakankamai. Būtent tokios užduoties ėmėsi mokslininkai iš penkių mokslų įstaigų dviejuose žemynuose: tai Sidnėjaus universitetas Australijoje, Limeriko universitetas Airijoje bei Kembridžo, Edinburgo ir Alsterio universitetai Didžiojoje Britanijoje.

Jokie apsilankymai treniruoklių salėse, važinėjimas dviračiu ar rytmetinė mankšta neduoda tokio efekto, kaip greitas ėjimas dėl hipertenzijos vaikščiojimas pėsčiomis. Tokią išvadą padarė britų mokslininkai iš Londono ekonomikos ir politinių mokslų mokyklos, išanalizavę kelerių metų tyrimų duomenis.

hipertenzija perineva hipertenzija yra genetinis sutrikimas

Paaiškėjo, kad tie, kurie vaikšto mažiausiai po 30 minučių per dieną, turi žemesnį kūno masės indeksą už tuos, kurie užsiima kitu mankštinimosi būdu. Be to, jų talijos apimtis mažesnė. Sutikite, kad pastarasis kriterijus yra labai svarbus figūrai.

  • Dalintis: Kokie netinkamos gyvensenos aspektai labiausiai alina širdį?
  • Bėgimas – širdžiai pavojinga sporto rūšis? - nightshiftc.lt
  • Nepriklausomai nuo technikos, 3 minutės skiriamos sąnarių ir sausgyslių apšilimo treniruotei.
  • Bėgimas — širdžiai pavojinga sporto rūšis?

Šis vaikščiojimo efektas būdingas ir vyrams, ir moterims, tačiau ypač akivaizdus jis yra damoms, peržengusioms 50 metų ribą. Mokslininkai aiškina, kad neskubus vaikštinėjimas arba greitas ėjimas paspartina medžiagų apykaitos procesus, kurie paprastai su amžiumi sulėtėja. Daktaras Gracas, vadovaujantis tyrimui, pareiškė, kad būtent ėjimas gali tapti geriausiu kovos su antsvoriu metodu.

Gymstick Nordic Walking technique

Kaip reikėtų tinkamai vaikščioti, kad suliesėtume? Optimalus greitis metant svorį turi būti apie 6 km per valandą.

  • Keiskime savo judumo įpročius dėl geresnės sveikatos ir švaresnės aplinkos
  • У них невероятно тонкое зрение, - заметила Элли.
  • И теперь увезет вас в свой замок, подальше от разбойников и прочих сомнительных персонажей, - Макс посмотрел на обоих мужчин, развлекавшихся его внешностью, несмотря на то что он испортил им планы на вечер.

Jei matuosime žingsniais, tai per minutę turite nueiti apie — žingsnių. Per tą laiką turite nueiti 4—6 km.

Naujienos apie sveikatą

Įkvėpti geriausia pro nosį, o iškvėpti — per burną. Kvėpavimas turi sutapti su žingsnių ritmu, kitaip jūs greičiau pavargsite ir galite pradėti gaudyti kvapą.

knyga būdų atsikratyti ligų hipertenzija diabetas hipertenzijos nuorodos

Jei pajutote, kad pradedate dusti, sulėtinkite tempą, bet nesustokite. Būtent vandens, o ne sulčių ar saldžių gėrimų!

  1. Hipertenzijos krizės simptomai
  2. Hipertenzija ir agurkas
  3. Мать моей ма-тери, моя ба-буш-ка, - медленно произнес Бенджи, - родилась в Аф-ри-ке.
  4. Kaip per vieną dieną atsikratyti hipertenzijos

Žingsniuodami kartkartėmis vis atsigerkite po gurkšnelį. Svarbiausia tai daryti reguliariai!

Vienas iš tokių — norint palaikyti gerą sveikatą ir jaustis puikiai, svarbu kas dieną judėti. Nesiekiantiems olimpinių aukštumų ir norintiems tiesiog būti fiziškai aktyviais, itin rekomenduojamas ėjimas.

Rodyti komentarus.