Kokia dieta labiausiai kenkia Jūsų širdžiai - DELFI Sveikata

Geriausia dieta širdies sveikata. Nuorodos kopijavimas

Susiję straipsniai Kaip riešutai veikia sveikatą: vieni padeda lieknėti, kiti saugo nuo vėžio   34 Gydytoja primena, jog suvartotų riebalų perteklius pasilieka organizme, tad juos reikėtų geriausia dieta širdies sveikata į augalinės, aliejinės kilmės riebalus.

geriausia dieta širdies sveikata

Prieš gamindami galvokite, kokiuose patiekaluose gyvūninės kilmės riebalus geriausia dieta širdies sveikata drąsiai pakeisti vertingais aliejais. Pavyzdžiui, kai tik įmanoma, riebią grietinę mainykite į aliejų, kepkite ne ant sviesto, o vėlgi ant aliejaus. Dobrovolskienė įspėja, kad šiais laikais daugelio parduotuvių lentynose gulinčių gaminių sudėtyje yra kietintų riebalų.

geriausia dieta širdies sveikata

Pavyzdžiui, kuo kietesnis margarinas ar tirštesnis majonezas, tuo jis yra mažiau sveikas, mat jo sudėtyje yra kietintų riebalų. Taigi, margarinas turėtų būti grietinės ar dantų pastos tirštumo, bet ne kietesnis. Nepamirškite skaidulinių medžiagų Anot pašnekovės, laikantis kardioprotekcinės dietos, svarbus vaidmuo tenka angliavandeniams.

geriausia dieta širdies sveikata

Maisto skaidulos, kurios lieka nesusmulkintuose grūduose, kruopose, duonos gaminiuose, reguliuoja perteklinio cholesterolio pašalinimą iš organizmo. Taigi, tokių angliavandenių reikėtų suvartoti ne mažiau kaip 25 gramus per dieną.

TV Laida “Sveikatos kodas” 2017-04-30

Nepripraskite prie per didelio druskos kiekio! Dietologė priduria, kad racione vertėtų drastiškai sumažinti konservuotų gaminių kiekį.

Mokslininkai pripažino: yra dieta, kuri vėžio riziką sumažina perpus   29 Ekspertų gretose - nesutarimai R. Kairaičio teigimu, daugeliu atveju sveikatos ekspertų nuomonė apie dietas, jų poveikį išsiskiria. Šie prieštaravimai atsiranda dėl rekomendacijų antsvoriui mažinti bei širdies ir kraujotakos sistemai stiprinti — iš vienos pusės atsikračius nereikalingų kilogramų, galima išvengti širdies ligų arba bent jau sumažinti jų progresavimą, tačiau anaiptol ne visos dietos, skirtos antsvoriui mažinti, yra naudingos širdžiai.

Ir tai liečia ne tik konservuotas daržoves, bet ir fermentinius sūrius, vytintą ar rūkytą mėsą, subproduktų gaminius, mat visų šių produktų pagrindas — didelis druskos kiekis.

Verta žinoti Dietologė sako, kad per savaitę svarbu bent 2 kartus valgyti riebios žuvies: lašišos, tuno, silkės, skumbrės.

Kaip maitintis, kad širdis būtų sveika? Širdies-kraujagyslių sistemos ligos yra pagrindinė žmonių mirtingumo priežastis išsivysčiusiose šalyse. Šiuolaikinis gyvenimo būdas, streso gausa lemia šių ligų jaunėjimą. Anksčiau buvo įprasta, kad išeminė širdies liga ar miokardo infarktas užklumpa pagyvenusius žmones, dabar tai dažnai nutinka sulaukus ies ar net ies.

Žinoma, geriausia jas valgyti šviežias. Angliavandeniais puikiai aprūpins daržovės, vaisiai, grūdinės kultūros. Juos rekomenduojama vartoti 5 kartus per dieną ir kaip pagrindinius valgius, ir kaip užkandžius.

geriausia dieta širdies sveikata

Vartokite mažai sočiųjų, bet daugiau omega-3 riebalų rūgščių turinčių aliejų: sojų, graikinių riešutų, linų sėmenų, rapsų. Drąsiai rinkitės tamsių miltų makaronus, viso hipertenzija kaip pašalinti košes, rupių miltų duoną.

geriausia dieta širdies sveikata

Pieno produktus rinkitės liesesnius, tas pats galioja ir kalbant apie mėsos gaminius.