Fiziniai pratimai skirti ne tik raumenims

Aerobiniai pratimai ir širdies sveikata. Fiziniai pratimai naudingi jūsų širdžiai

Kokie pratimai stiprins širdį ir padės sulieknėti?

Pasak medicinos mokslų daktarės ir Amerikos širdies asociacijos atstovės Jennifer Mieres, ar tai būtų tvarkingos pratimų programos dalis, ar kasdieninė veikla, kaip pratimus galima vertinti bet kokį fiziškai aktyvų užsiėmimą.

Šių pratimų patarimų galima laikytis ir namie, ir darbe — tai padidins jūsų gyvenimo fizinį aktyvumą, rašo heart.

aerobiniai pratimai ir širdies sveikata hipertenzija didelis cukraus ir cholesterolio kiekis kraujyje

Joga Patarimai, padėsiantys susidaryti širdžiai sveikų pratimų planą. Apačioje - vaizdo reportažas. Aerobiniai pratimai, trunkantys 30 minučių per dieną, puikiai tinka kaktuso širdies sveikata susitraukimų dažniui padidinti.

Bėgimas - sveikata

Lipimas laiptais aukštyn, energingas pasivaikščiojimas, elipsinis treniruoklis ar bėgimo takelis — viskas tinka norint padidinti širdies dažnį. Tinka bet kokia vidutinio intensyvumo veikla — plaukimas, bėgimas, Pilatesas, joga. Širdies treniravimas vyksta treniruojant kūną.

aerobiniai pratimai ir širdies sveikata asmens kraujospūdis gali būti laikomas hipertenzijos požymiu

Nebūtina lankytis sporto salėje — pakanka šiek tiek motyvacijos ir gerų batelių vaikščiojimui. Lipkite laiptais, pastatykite automobilį toliau nuo durų ir be jokios abejonės įvertinkite tokius namų ruošos darbus, kaip žolės pjovimas dulkių siurbimas ar trumpi, bet energingi pasivaikščiojimai einant valgyti per pietų pertrauką.

Fiziniai pratimai skirti ne tik raumenims

Jei jau energingai užsiimate aerobika ar dalyvaujate fizinių užsiėmimų grupėje, tuomet pakaks trijų 20 minučių trunkančių užsiėmimų per savaitę. Vyresniems nei 65 metų asmenims ir žmonėms, sergantiems lėtinėmis ligomis ar riboto judrumo žmonėms rekomenduojama tokia pati fizinio aktyvumo trukmė, kaip ir jaunesniems, tik aktyvumo intensyvumas gali būti mažesnis.

  • Hipertenzijos dviratis
  • Slėgio oro hipertenzija
  • Atrodo, kad kraujospūdis labiau sumažėja.

Klausykite sveiko proto ir gydytojo patarimų. Peržiūrėkite patarimą Nr. Jėgos treniravimas yra puikus aerobinių pratimų priedas, padedantis apsisaugoti nuo su amžiumi susijusio kaulų ir raumenų masės netekimo.

Sveikatingumo klubo šeimai "Apelsinas" tinklaraštis

Atminkite, kad jėgos treniruotės nedidina širdies susitraukimų dažnio, bet didina ištvermingumą. Naudokite tokius pratimus stiprinant vietas, kuriose reikia didinti raumenų tonusą ir nepamirškite kitų raumenų grupių.

Kad ir koks būtų pratimų planas, jėgos treniruotes pradėkite iš lėto ir pamažu didinkite krūvį bei kartojimų kiekį, ypač jei tik pradedate treniruotes ar esate ne kokios fizinės aerobiniai pratimai ir širdies sveikata.

Atlikinėkite pusiausvyros pratimus, padėsiančius apsisaugoti nuo kritimų ir sužeidimų.

Įvairūs Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau žmonių reguliariai bėgioja. Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau vaikų, paauglių, jaunuolių, merginų ir ypač pagyvenusių žmonių reguliariai bėgioja. Bėgimas ugdo ir tobulina ištvermę, raumenų jėgą, grūdina valią, stiprina sveikatą, didina darbingumą, padeda sureguliuoti mitybą, atitraukia nuo žalingų įpročių.

Pusiausvyros pratimai dažnai atliekami jogoje, yra ir paprastesnių pusiausvyros pratimų — stovėjimas ant vienos kojos, ėjimas aerobiniai pratimai ir širdies sveikata kulną prie kojos pirštų, atsistojimas ir atsisėdimas be rankų pagalbos. Tempimo pratimai dukart per savaitę padeda išsaugoti lankstumą, kuris yra labai svarbus.

aerobiniai pratimai ir širdies sveikata kompiuteriniai žaidimai nuo hipertenzijos

Lankstumui išlaikyti numatykite po 10 minučių dukart per savaitę. Nuorodos kopijavimas Fiziniai pratimai naudingi jūsų širdžiai Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.